۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
مهلت ۲ هفته ای رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک به شهرداری
عملکرد شهرداری اراک با بودجه ۹۸ انحراف دارد؛

مهلت ۲ هفته ای رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک به شهرداری

اراک - رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک ضمن انتقاد از انحراف عملکرد و هزینه های شهرداری این شهر از بودجه ۹۸، دو هفته برای بازبینی ردیف های بودجه به شهرداری مهلت داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج رضایی صبح سه شنبه در جلسه شورای شهر اراک در محل این شورا اظهار داشت: شهرداری اراک به لحاظ دیون خود از بودجه عقب است، اما دیون شهرداری در ردیف های بودجه در نظر گرفته شده و این امر نشان از انحراف از بودجه ۹۸ دارد که میزان این انحراف نیز کم نیست.

وی با بیان این که هزینه های عمرانی شهرداری اراک بودجه سال جاری با درآمد سال ۹۸ همخوانی ندارد، گفت: می بایست، طی دو هفته آینده بازبینی در ردیف های بودجه صورت گیرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک همچنین خواستار ارائه گزارش هشت ماهه عملکرد شهرداری شد و افزود: گزارش ارائه شده باید مستند و بر پایه مستندات باشد.

رضایی سپس به بیان بخش هایی از انحرافات بودجه و هزینه ها پرداخت و گفت: برای خرید نردبان آتش نشانی و تجهیزات لازم ۱۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۸ لحاظ شد، اما تاکنون به دلیل انحراف از بودجه و عمل نشدن به این ردیف بودجه اقدامی در این راستا انجام نشده است.

وی گفت: در بحث بهبود محیط شهری ۳۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شد، اما ۹۵ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است و با وجود ردیف پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای اجرای برنامه ایجاد تاسیسات درآمد و درآمد پایدار فقط ۶۰ میلیون تومان معادل ۱.۸ درصد هزینه شده است.

کد خبر: ۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha