۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
نارضایتی ایثارگران را به حداقل رساندیم/ راه‌اندازی ساختمان شعبه بیمه دی در اردبیل
معاون بیمه دی:

نارضایتی ایثارگران را به حداقل رساندیم/ راه‌اندازی ساختمان شعبه بیمه دی در اردبیل

اردبیل - معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه دی گفت: با تدبیری مناسب در یک سال گذشته نارضایتی ایثارگران را از خدمات درمانی بیمه دی به حداقل رساندیم.

بهروز قزل‌باش در جریان سفر به اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از نارضایتی‌ جامعه ایثارگران در مقابل خدمات بیمه دی به دلیل ناهماهنگی در پرداختی‌هایی بود که تأخیر و تعلل آن بر عهده دولت بوده است.

وی تصریح کرد: ما براساس قرارداد بیمه درمان با جامعه ایثارگران موظف به ارائه خدمات بودیم و دولت نیز باید حق بیمه را از طریق بودجه عمومی پرداخت می‌کرد تا از طریق بنیاد شهید به حساب بیمه دی پرداختی‌ها انجام می‌شد که در این فرآیند تأخیر و تعلل را شاهد بودیم.

معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه دی گفت: با حل مشکلات دولت این پرداختی‌ها را در ماه‌های گذشته انجام داد تا در سال ۹۹ بخش عظیمی از مطالبات خود را وصول کرده و خدمات به جامعه ایثارگران به شکل مطلوب در حال انجام است.

تأخیر و تعللی در پرداخت خسارت به بیمه‌ شده‌ها نداریم
قزل‌باش افزود: پرداخت خسارت‌ بیمه شده‌ها به صورت هفتگی و حتی در طول هفته دو مرتبه در حال انجام است و هیچ‌گونه تأخیر و تعللی را در پرداخت خسارت به بیمه‌ شده‌ها شاهد نیستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما در کمتر از یک هفته تمامی پرونده‌های ارجاعی را مورد رسیدگی قرار داده و پرداختی‌ها را انجام می‌دهیم.

معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه دی در مورد پرداختی بیمه دی به داروخانه‌ها و مراکز درمانی نیز اضافه کرد: پرداختی ما به داروخانه‌ها تنها با یک ماه عقب‌ماندگی روبه‌رو بوده و آن هم به دلیل رسیدگی به پرونده‌ها و اسناد ارجاعی به بیمه است که کارشناسان به محض تأیید آن را برای پرداخت به بیمه ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: پرداختی‌های ما به مراکز درمانی نیز به صورت منظم در حال انجام است و ما تا مهر ماه با این مراکز تسویه حساب کردیم تا اسباب رضایت جامعه پزشکی و درمانی نیز فراهم آید.

قزل‌باش ادامه داد: تلاش ما بر این است تا با جلب رضایت جامعه ایثارگران خدماتی در شأن و جایگاه آنها ارائه کنیم و قطعا شرکت بیمه دی تمام تلاش خود را به کار بسته تا در چهارمین سال متوالی که برنده مناقصه در عقد قرارداد با بنیاد شهید در ارائه خدمات به ایثارگران شده، بتواند به معنای واقعی رضایتمندی این جامعه ارزشمند را به وجود آورد.

فعالیت ۴۷ شعبه بیمه دی در کشور 
معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه دی اظهار کرد:‌ در حال حاضر در سراسر کشور ۴۸ شعبه بیمه دی به هموطنان ارائه خدمات می‌کند که ما یک شعبه دیجیتالی و مجازی نیز داریم که در این مجموعه خدمات ما به صورت غیرحضوری است.

قزل‌باش تصریح کرد: در برخی از مراکز استان‌ها شعبات بیمه دی دو تا سه شعبه است و سعی و تلاشمان بر این است تا به عنوان بیمه جنرال در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات کرده ولی قرارداد بزرگ ما متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بنا داریم تا تنها به این قرارداد بزرگ اتکا نکنیم به طوریکه در سال گذشته پرتفوی ما به یک رقم قابل قبول رسید به طوریکه امسال نیز پرتفوی شرکت بیمه دی به یک‌هزار میلیارد تومان رسیده که در رشته‌های مختلف از جمله بیمه مسئولیت، اموال، آتش‌سوزی و اشخاص فعالیتمان را انجام می‌دهیم.

معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه دی افزود: برای سال آینده تلاش می‌کنیم تا با ۴۰ درصد افزایش پرتفوی، رقم پرتفوی خود را به یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داده و زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر را برای مشتریان به وجود آوریم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر جایگاه بیمه دی در صنعت بیمه کشور یک جایگاه مناسب است به طوریکه در بین بیمه‌های خصوصی کشور بعد از آسیا و دانا، سومین جایگاه مربوط به بیمه دی است که با احتساب بیمه ایران به عنوان شرکت بیمه دولتی ما چهارمین جایگاه را در صنعت بیمه‌ای کشور داریم.

راه‌اندازی ساختمان شعبه بیمه دی در اردبیل
قزل‌باش اضافه کرد: ما شاهد راه‌اندازی ساختمان شعبه بیمه دی در اردبیل بودیم که به حمدالله با خرید، تجهیز و بازسازی این محل یکی از شعبات ملکی ما در این استان راه‌اندازی شد که امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت صنعت بیمه در استان اردبیل به ویژه ارتقا جایگاه بیمه دی باشیم.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در کنار همه مشتریان به مشتریان خاص بیمه دی که شامل خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند، به پاس زحمات و مجاهدت این خانواده‌های ارزشمند خدماتمان را توسعه داده و در کنار شعبه کار ارزیابی خسارت نیز توسط یک تیم تخصصی به انجام برسد.

قزل‌باش ادامه داد: قطعا در مکانی مناسب و در شأن مشتریانمان به ویژه جامعه ایثارگران پاسخگوی اعتماد آنها خواهیم بود و سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا شعبه اردبیل را در همه حوزه‌ها و رشته‌های بیمه‌ای گسترش داده و خدمات قابل قبول و کیفی را ارائه کنیم.

کد خبر: ۷۲٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha