۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
افزایش ۱۷۶ درصدی صدور پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد؛

افزایش ۱۷۶ درصدی صدور پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان طی ۱۰ ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۷۶ درصد افزایش داشت.

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز از ابتدای فروردین تا پایان دی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۶ درصد افزایش داشته است، تاکید کرد:  در این مدت، ۵۳ فقره گواهی پایان کار در حدود ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به افزایش ۱۷۶ درصدی صدور پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان، تصریح کرد: در ۱۰ ماه سال گذشته ۳۹ فقره گواهی پایان کار در بیش از ۲۹ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

آل بویه به صدور ۱۶۶ فقره جواز احداث در ۱۰ ماه سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: این مقوله در مدت مشابه امسال، ۱۹۵ فقره است که مقایسه آمارها بیانگر افزایش بیش از ۱۷ درصدی در صدور گواهی پایان کار دارد.

وی با بیان اینکه اقبال فعالان صنعتی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان مطلوب است، اضافه کرد:  گواهی پایان کار از ابتدای فروردین تا پایان دی سال ۹۸ برای ۲۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۸۰ هکتار رسیده است.

کد خبر: ۷۲٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha