۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
تشکیل پرونده قاچاق در زنجان ۲۸ درصد رشد دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

تشکیل پرونده قاچاق در زنجان ۲۸ درصد رشد دارد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی ۱۰ ماه امسال۷۴۲ فقره پرونده قاچاق کالا در استان زنجان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به تعداد پرونده‌های وارده قاچاق در ۱۰ ماه سال جاری به تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۷۴۲ فقره پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل شده است. 

وی اظهار کرد: تشکیل پرونده قاچاق کالا در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۸ درصد افزایش دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: وصول جریمه این تعداد پرونده قاچاق بیش از ۹۷ میلیارد ریال بوده و  بیشترین کالای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک و سیگار بوده است. 

ممیزی با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا باید به جد مورد توجه قرار گیرد،ابراز داشت: قاچاق کالا واحدهای تولیدی را دچار مشکل کرده و نیروی کار را بیکار می کند. 

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی است،گفت: رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از وظایف تعزیرات حکومتی است و در این زمینه هم با متخلفین به جد برخورد می شود. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تصریح کرد: برای  مقابله با قاچاق کالا باید سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی با تعزیرات حکومتی استان همکاری خوبی را داشته باشند. 

کد خبر: ۷۲٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha