۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
وزارت نیرو خسارات‌های ناشی از قطعی برق به واحدهای تولیدی را جبران کند
عضو کمیسیون عمران مجلس:

وزارت نیرو خسارات‌های ناشی از قطعی برق به واحدهای تولیدی را جبران کند

شریعتی اندراتی، عضو کمیسیون عمران مجلس به وزیر نیرو در مورد قطع پیاپی برق طی چند هفته اخیر تذکر داد و خواستار جبران خسارات ناشی از آن به واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلام رضا شریعتی اندراتی در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر، گفت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در زمانی این پیروزی اتفاق افتاد که دو ابرقدرت یعنی شوروی با شعار مادی‌گرایی به مبارزه با ارزش‌های الهی و از سویی انتریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای شکست انقلاب با هم متحد بودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب هم اتحاد نامیمون خود را حفظ کردند ولی استقامت و یاری ملت عزیزمان موجب شد که امپراطوری شوروی به موزه تاریخ سپرده شود و افول لیبرالیسم و سرمایه‌داری نیز امروز به طور کامل آشکار است؛ شیطان بزرگ که مدعی آزادی بشریت بود امروز خود درگیر مشکلات جدی است که نمونه بارز آن تناقض آشکار در انتخابات اخیر آمریکا بود.

وی با یادآوری اینکه امروز انقلاب اسلامی در آستانه برداشتن گام دوم خود با استفاده از تجربیات ۴ دهه گذشته است، ادامه داد: برخوردار بودن از ثروت‌های طبیعی و نیروی انسانی کارآمد به ویژه جوانان و رهبری مقتدر، هوشمند و بصیر البته نفوذ معنوی انقلاب در میان ملت های منطقه سرمایه بزرگ برای ملت ایران به منظور فتح قله‌های بلند پیشرفت، آبادانی و سرفرازی در سایه بردباری و شکیبایی است.

نماینده بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس یازدهم یادآور شد: شکست سیاست‌های آمریکای جنایتکار در منطقه غرب آسیا و و عقب نشینی در حمایت از مزدوران خلیج فارس در جنگ علیه مردم یمن نشانه زوال قدرت استکباری آنها و منسجم شدن محور مقاومت و پیروزی آنها در منطقه ناشی از نفوذ منطق انقلاب اسلامی در برخورد با جبهه استکباری است و امید به فردای روشن برای ملت بزرگ را در پی دارد.

شریعتی خطاب به رئیس جمهور گفت: ارزش پول ملی دچار مشکلات جدی شده و این امر بر زندگی اقشار آسیب پذیر تاثیر فراوانی داشته است به نحوی که بسیاری از آنها از تامین معاش روزمره خود بازمانده‌اند بنابراین لازم است با تدبیر خاص از این قشر حمایت ویژه و جدی صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس به وزیر نیرو در مورد قطع پیاپی برق طی چند هفته های اخیر تذکر داد و تصریح کرد: قطعی برق موجب ایجاد خسارات فراوان برای واحدهای تولیدی و کسب و کار تولیدکنندگان شده است انتظار می رود به نحو مقتضی جبران هزینه‌های آنها مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: مسئولان زیرمجموعه شما هیچ توجهی به دستورات شما ندارند نیاز است از وزارتخانه خود خارج و با ما در مناطق کوهستانی حاضر شوید تا رنج مردم را بینید؛ از استاندار مازندران و وزارت نفت در پی تلاش برای ایجاد پتروشیمی مازندران صمیمانه تشکر می‌کنیم و همچنین از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و سایر دست اندرکاران ذیربط انتظار داریم با سرمایه‌گذر این طرح همکاری جدی‌تر صورت گیرد تا خیل بیکاران مازنداران بتوانند از نعمت اشتغال طرح بهره‌مند شوند.

وی با مورد خطاب قراردادن وزیر صمت، گفت: شرق مازندران قطب عمده تولید محصولات کشاورزی استان است و در زمینه مکانیزاسیون نیازمند همکاری جدی‌تر وزارتخانه شما است انتظار می‌رود دستورات ویژه در این رابطه صادر شود.

نماینده بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو با بیان اینکه صدای مظلومیت مردم حوزه انتخابیه برای برخورداری از آب شرب را بشنوید، افزود: می طلبد در اجرای عملیات پروژه آبرسانی شهرهای شرق استان تسریع شود.

کد خبر: ۷۲٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha