۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
ب‌ام‌و سری۲ توسط عکاسان جاسوس شکار شد!
کوپه جسور باواریایی خشن می‌آید

ب‌ام‌و سری۲ توسط عکاسان جاسوس شکار شد!

گروه خودروسازی ب ام و تصاویر دیحیتالی از سری ۲ را به تازگی منتشر کرده که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: هفته قبل بود که نسل جدید کوپه جمع‌وجور محبوب باواریایی‌ها در حال تست خیابانی توسط عکاسان جاسوس شکار شد و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد. در این باره مجله خودرو خبری را منتشر کرده که نسل جدید سری۲ در سال ۲۰۲۰ تصاویر رندر دیجیتالی و حتی نمونه اولیه آن در خط تولید ب‌ام‌و منتشر شد.

آنچه که از تصاویر رندر دیجیتالی و نسخه استتاری با پوشش‌های خاص بر می‌آید، همچنان استفاده از خطوط شارپ در بدنه را طراحان باواریایی حفظ کرده‌اند با این تفاوت که سری۲ قرار است مانند برادران اسپرت بزرگ خود یعنی سری۵ و سر۸ با جلوپنجره عریض و قابل قبول به بازار آید. اما نکته مهم‌تری که در طراحی نسل جدید سری۲ وجود دارد و مورد توجه کارشناسان و روزنامه‌نگاران خودرویی قرار گرفته، استفاده از دستگیره‌های جدید آیرودینامیکی است.

چنین طراحی در دستگیره‌ها نشان می‌دهد که ب‌ام‌و در حال ارتقا بخشیدن آیرودینامیک کوپه جسور جمع‌وجور خود است تا مطابق آنچه مجله خودرو اعلام کرده ضریب درگ را در بهترین حالت ممکن و حتی بهتر از رقیب سرسخت خود یعنی پورشه ۷۱۸باکستر قرار دهد و به نوعی آیرودینامیک‌ترین خودرو دو در جهان را به بازار عرضه کند. گروه خودروسازی ب‌ام‌و قرار است اواخر سال جاری چهار مدل ۲۲۰i، ۲۳۰i، M۲۴۰i و M۲۴۵i معرفی و اوایل سال ۲۰۲۲ نسخه پرفورمنسی آن M۲ به جهان معرفی خواهد شد.

کد خبر: ۷۲٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha