۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کارگاه‌های صنایع تبدیلی در زنجان راه اندازی می شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان:

کارگاه‌های صنایع تبدیلی در زنجان راه اندازی می شود

زنجان- انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان از ایجاد کارگاه‌های صنایع تبدیلی و اخذ مجوز برای حضور فعال در بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد.

محمدرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم شناسایی بنگاههای اقتصادی مشکل دار در استان تاکید کرد و گفت: این مهم در استان به جد دنبال خواهد شد.

وی از ایجاد کارگاه های صنایع تبدیلی و اخذ مجوز برای حضور فعال در بنگاه های اقتصادی در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه فنی و حرفه ای استان نیاز سنجی لازم را انجام داده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان با بیان اینکه ایجاد دپارتمان تخصصی تعمیر ماشین آلات سنگین با ظرفیت بخش خصوصی از نیازهای استان زنجان است، ابراز داشت: در استان متقاضی برای  آموزش چنین حرفه ای بسیار زیاد است.

انصاری بر لزوم تقویت بنگاه های اقتصادی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: بنگاهها در افزایش تولید، ایجاد اشتغال و ارزش افزوده نقش بسیار مهم و موثری دارند.

وی افزود: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال با استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی در توسعه آموزش های مهارتی مورد توجه است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان با بیان اینکه کرونا کلاسهای آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است، تصریح کرد: فنی و حرفه ای استان ۷۰ درصد کلاسهای مهارتی را به صورتی مجازی برگزار می کند.

کد خبر: ۷۲٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha