۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

سمنان- آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این واحدها سرمایه‌گذاری شده است.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: با آغاز به کار و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای ۸۶۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی بابیان اینکه این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۳۳ واحد صنعتی افتتاح شد، افزود: ۳۱ واحد صنعتی نیز در ۱۰ ماه ابتدای سال ۹۷ بهره‌برداری شد که با افتتاح واحدهای مذکور درمجموع بستر اشتغال برای یک هزار و ۴۰۰ نفر در استان سمنان فراهم شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه شش هزار و ۸۸۴ هکتار زمین در اختیار این شرکت است، اضافه کرد: در این مدت ۲۸۸ فقره قرا داد واگذاری زمین به مساحت ۱۴۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقدشده است.

آل‌بویه با تأکید بر اینکه در سال گذشته این رقم ۲۴۶ فقره قرارداد در قالب واگذاری ۱۰۳ هکتار بوده است، ابراز کرد: توسعه زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۷۲٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha