۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
پیدا شدن گردنبد طلای ۴۰ میلیون تومانی در یکی از فروشگاه‌های اتکا

پیدا شدن گردنبد طلای ۴۰ میلیون تومانی در یکی از فروشگاه‌های اتکا

گردنبد طلایی که بیش از ۴۰ میلیون تومان ارزش داشت در یکی از فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان پیدا شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، ایمان محمدیان مسئول فروش فروشگاه و محمدجُر غرفه‌دار، از کارکنان فروشگاه کنارک استان سیستان و بلوچستان کیف دستی حاوی گردنبد طلا را در این فروشگاه یافتند.

ایمان محمدیان مسئول فروش در فروشگاه اتکا کنارک در مورد یافتن کیف حاوی گردنبد طلا گفت: به محض یافتن کیف، مسئولین فروشگاه را در جریان قرار دادیم.

وی ادامه داد: شماره تماسی داخل کیف حاوی گردنبد طلا وجود نداشت و به همین دلیل شماره تماس خود را همراه یادداشتی بر روی درب ورودی فروشگاه نصب نمودم.

محمدیان گفت: روز ۱۵بهمن ماه فردی به فروشگاه مراجعه کرد و با دادن نشانی کیف به ایشان تحویل داده شد.

مشتری فروشگاه اتکا؛ محسن احمدی مقدم این اقدام را نشان از صداقت و درستکاری کارمندان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا دانست و گفت: از تمام زحمتکشان در فروشگاه‌های اتکا سراسر کشور تشکر و قدردانی دارم.

وی از همکاری و فضای صمیمانه‌ای که در فروشگاه‌های اتکا وجود دارد سخن گفت و ادامه داد: برخورد خوب و مناسب با مشتریان؛ محیطی برای یک خرید امن از مهمترین  مشخصه ها در فروشگاه‌های اتکا است.

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا از تمام همکاران در فروشگاه‌های اتکا سراسر کشور، مخصوصا همکاران در فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان تشکر نموده و دوام توفیقات خدمت به مشتریان و خانواده بزرگ نیروهای مسلح را از خداوند بزرگ مسئلت دارد.

گفتنی است، شهر کنارک یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است.

کد خبر: ۷۲٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha