۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
مردم مرغ را گران نخرند کمبود نداریم| غرفه های گوشت میادین خالی از مشتری
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ تهران:

مردم مرغ را گران نخرند کمبود نداریم| غرفه های گوشت میادین خالی از مشتری

یوسف خانی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران گفت: در عرضه مرغ به بازار کمبود نداریم و مردم مرغ را در برخی از مغازه های عرضه پروتئین در سطح شهر گران نخرند.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «مهدی یوسف خانی» در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: هرچند که در روزهای پایانی سال قرار داریم و ممکن است مصرف مرغ در بین خانواده ها افزایش یابد، اما کمبود مرغ در بازار وجود ندارد.

قیمت نرخ مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران با بیان اینکه قیمت نرخ مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، اظهارداشت: همه واحدهای صنفی و مغازه داران در سطح شهر موظف هستند مرغ را به قیمت مصوب به مردم عرضه کنند.

یوسف خانی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه برخی ازمغازه های سطح شهر مرغ هر کیلومرغ را ۲۵ و ۲۶ هزار تومان به مشتریان خود می فروشند، تصریح کرد: این مغازه ها چون مرغ را گران می خرند لذا مجبورند گران بفروشند، مردم نباید از این مغازه ها خرید کنند.

به همه واحدهای صنفی فروشندگان مرغ اعلام می کنیم که مرغ به قیمت مصوب را به هر مقداری که نیاز دارند می توانند از میدان بهمن تهیه کنند و از خرید مرغ عمده به قیمت گران برای عرضه به مردم خودداری کنند چون مرغ به اندازه نیاز در بازار است

این مقام مسئول در اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران اظهارداشت: به همه واحدهای صنفی فروشندگان مرغ اعلام می کنیم که مرغ به قیمت مصوب را به هر مقداری که نیاز دارند می توانند از میدان بهمن تهیه کنند و از خرید مرغ عمده به قیمت گران برای عرضه به مردم خودداری کنند چون مرغ به اندازه نیاز در بازار است.

مردم هرگونه گرانفروشی مرغ را می توانند به شماره  ۱۲۴ اطلاع دهند
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران تاکید کرد: با این حال مردم هرگونه گرانفروشی مرغ را می توانند به شماره  ۱۲۴ سازمان تعزیرات و یا شماره تلفن ۸۸۳۰۲۲۴۷ اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

یوسف خانی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص وضعیت تخم مرغ نیز گفت: عرضه تخم مرغ نسبت به روزهای گذشته بهتر شده ولی هنوز هم در عرضه تخم مرغ کمبود داریم و به همین علت قیمت آن در بازار با نرخ مصوب تفاوت دارد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران بیان کرد: تا حدودی در تامین تخم مرغ مورد نیاز بازار کمبود داریم و هم اکنون میزان توزیع تخم مرغ جوابگوی بازار نیست اما به تدریج وضعیت عرضه تخم مرغ در روزهای آینده بهتر خواهد شد.

قیمت مصوب تخم مرغ ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان
این مقام مسئول دراتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران افزود: هم اکنون قیمت مصوب تخم مرغ ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است و به اندازه کافی در میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب به مردم عرضه می شود.

مردم برای تامین مرغ شب عید نگران نباشند الحمدالله مرغ در میدان بهمن، واحدهای صنفی و میادین میوه و تره بار به اندازه کافی توزیع می شود

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران در خصوص عرضه مرغ و تخم مرغ در روزهای پایانی سال و شب عید به گفت: مردم نگران نباشند الحمدالله مرغ در میدان بهمن، واحدهای صنفی و میادین میوه و تره بار به اندازه کافی توزیع می شود.

 گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری بازار در روز یکشنبه  ۱۹ بهمن ماه سال جاری از میادین میوه و تره بار صادقیه و قزل قلعه تهران حاکی از است که عرضه تخم مرغ و مرغ در این میادین به نرخ مصوب تنظیم بازار است.

هم اکنون هر ۳ غرفه عرضه تخم مرغ و مرغ در میدان قزل قلعه بدون صف انتظار طولانی مرغ و تخم مرغ مورد نیاز مردم را به قیمت تنظیم بازار عرضه می کنند و ازدحام زیادی در این غرفه ها دیده نمی شود.

«علی یوسفی» که امروز برای خرید مرغ به میدان قزل قلعه مراجعه کرده بود به خبرنگار بازار گفت: با توجه به نیاز خانواده امروز برای خرید مرغ به این میدان مراجعه کردم و به راحتی توانستم مرغ و هم تخم مرغ مورد نیاز خود را خریداری کنم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه مصرف کنندگان به هر اندازه که مرغ و تخم مرغ نیاز داشته باشند می توانند بدون اینکه در صف های طولانی بایستند با نرخ مصوب بدون معطلی در این میدان شهرداری تهران خریداری کنند.

خلوتی و نبود مشتری در غرفه های گوشت کاملا مشهود است
در برخی از غرفه های این میادین گوشت و مرغ بسته بندی نیز به مردم عرضه می شود، اما با توجه به افزایش قیمت گوشت در روزهای اخیر خلوتی و نبود مشتری در غرفه های گوشت کاملا مشهود است و مراجعه کنندگان با رویت قیمت گوشت تمایلی برای خرید ندارند و بیشتر به خرید مرغ و یا گوشت بوقلمون تمایل دارند.

کد خبر: ۷۲٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha