۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
تعداد ۱۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد
مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان:

تعداد ۱۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد

زنجان- نجفی، مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان گفت: در معاملات هفته گذشته تعداد ۱۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۱۰ سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد،گفت: حق تقدم جمعا به ارزش بیش از دو هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

اصغر نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در معاملات هفته گذشته تعداد ۱۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۱۰ سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد،گفت: حق تقدم جمعا به ارزش بیش از دو هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال داد و ستد شد که نسبت به هفته گذشته روند کاهشی دارد. 

وی اظهار کرد: از میان شرکت‌های معامله شده ۵۹ درصد به خرید و ۴۱ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی بورس منطقه ای زنجان انجام گرفته است.

مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان گفت: ارزش مجموع خرید سهام در این بازه زمانی بیش از یک هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال و مجموع ارزش سهام فروخته شده نیز بیش از ۸۸۲ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال  و ۸۱۰ هزار ریال بوده است.

نجفی با بیان اینکه ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند،ابراز داشت: ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان دربازار سرمایه و بورس هم حضور دارند.

وی با بیان اینکه باید سواد بورسی مردم در استان مورد تاکید قرار گیرد،افزود: بورس منطقه ای زنجان به صورت مجازی «وبینار آموزش مقدماتی بورس» برگزار می‌کند.

کد خبر: ۷۲٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha