۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی صادر شد
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی صادر شد

وحیدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: افراد باقیمانده هم در مرحله سوم تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی از صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با موافقت سازمان امور استخدامی در مرحله دوم ۳۰ هزار سهمیه مشمولان استخدام آموزش و پرورش برابر قانون اصلاحی مشمولان استخدام برای آموزش در دانشگاه فرهنگیان و تبدیل وضعیت پس از موفقیت دوره معرفی خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: این سهمیه در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده شده که پس از امتیازبندی به استان‌ها ابلاغ و فرایند قانونی آن نیز به زودی  انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین باقیمانده افراد مشمول تبدیل وضعیت نیز در مرحله سوم صورت می‌گیرد.

وحیدی همچنین با ابراز خرسندی از حل مشکل سن  ثبت‌نام برای متقاضیان دانشگاه فرهنگیان در کنکور سال آینده، گفت: در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال آینده سن داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۲ سال ذکر شده بود که با پیگیری صورت گرفته در وزارت آموزش وپرورش و دانشگاه فرهنگیان و سازمان سنجش موضوع سن تا ۲۴ سال تمام اعلام شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم افزود: سن داوطلبان در دفترچه‌های بعدی و موقع انتخاب رشته اصلاح می‌شود و داوطلبان در این مرحله مشکلی از بابت ثبت نام نخواهند داشت.

کد خبر: ۷۲٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha