۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
۴۷ پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود
رئیس سازمان صمت اردبیل:

۴۷ پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

اردبیل - صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۴۷ پروژه صنعت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۴۷ پروژه صنعت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که تلاش برای حمایت همه‌جانبه از تأمین نیازهای حوزه صنعت یک اولویت اساسی است، بیان کرد: این پروژه‌ها با ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۵۲ نفر را به دنبال خواهد داشت که این موضوع می‌تواند در توسعه اشتغال و اقتصاد استان نقش اساسی ایفا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یکی از موارد اساسی در این زمینه حمایت همه‌جانبه از واحد آرتاویل تایر برای تأمین ۲۵ درصد نیاز کشور است که در این زمینه تحقق رونق تولید نیازمند اجرای برنامه‌های مختلف برای تأمین تسهیلات ارزی و ریالی سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در استان است.

صادقی اظهار کرد: اجرای طرح‌های توسعه صنعتی استان افزایش ۷۲ درصدی اشتغال را به دنبال داشته که این موضوع فرصت اشتغال‌زایی برای ۲۳ هزار نفر به صورت مستقیم فراهم شده است که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است تا بتوانیم مسیر رونق استان را بهبود بخشیم.

وی با اشاره به تولید سه میلیون عدد شیرآلات بیان کرد: تولید برخی محصولات صنعتی برای تبدیل شهرستان‌های استان به قطب تولیدی کشور اولویت اساسی است و در این زمینه در شهرستان گرمی تولید شیرآلات بهداشتی به بیش از ۳ میلیون عدد شیرآلات رسیده است که ۵۰ درصد نیاز کشور از طریق تولیدات تأمین می‌شود.

کد خبر: ۷۲٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha