۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
اجرای ۱۱۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد:

اجرای ۱۱۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه ۶۲ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دست اجرا است، گفت: ارزش این طرح‌ها یک هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ۶۲ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دست اجرا است، اظهار داشت: ارزش این طرح‌ها یک هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی زمینه‌ساز رونق اقتصادی و تولید داخلی را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، خط انتقال آب، احداث منبع بتنی، ایستگاه پمپاژ آب، تکمیل زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری را از مهم‌ترین پروژه‌های این بخش دانست و گفت: اجرای شبکه روشنایی، فیبر نوری، آبیاری قطره‌ای، ساختمان نگهبانی و اجرای شبکه گاز از دیگر پروژه‌های مهم عمرانی در نواحی صنعتی استان محسوب می‌شود.

آل‌بویه گفت: حدود ۳۳۴ میلیارد ریال اعتبار در این مدت برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

کد خبر: ۷۲٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha