۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در انحصار گروه خاصی نیست/ بنگاه‌داری برخی افراد
استاندار سمنان:

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در انحصار گروه خاصی نیست/ بنگاه‌داری برخی افراد

سمنان – استاندار سمنان بابیان اینکه برخی افراد در واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌جای حمایت از فعالان اقتصادی، بنگاه‌داری می‌کنند، گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در انحصار گروه و یا دستگاه خاصی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر شنبه در نشست بررسی نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری زمین برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی (کارخانه ارج) در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه قیمت‌گذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای واگذاری به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بر اساس رویکردهای مشخص و قانونی در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در انحصار گروه و یا دستگاه خاصی نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌جای حمایت از فعالان اقتصادی، بنگاه‌داری می‌کنند، تصریح کرد: این رویه‌ها به‌هیچ‌عنوان به نفع اقتصاد استان سمنان نیست و در چارچوب قانون این مسئله پیگیری می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان بیان کرد: سازوکارها برای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای سرمایه‌گذاران در چارچوب‌های قانونی و طرح‌های تدوین‌شده یکسان باشد.

آشناگر با اشاره به اینکه در نقاط مختلف استان به‌ویژه در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، میامی، سرخه و آرادان زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم است، یادآور شد: نحوه قیمت‌گذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باید بررسی و تصمیم نهایی در چارچوب قانون اعلام شود.

کد خبر: ۷٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha