۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
سامانه جامع کاریابی الکترونیک در قم راه‌اندازی شد
با ارائه امکانات ویژه؛

سامانه جامع کاریابی الکترونیک در قم راه‌اندازی شد

قم - مدیر یکی از واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری قم از راه‌اندازی سامانه جامع کاریابی الکترونیک در قم خبر داد و گفت: این سامانه میان کارجو و کارفرمای متقاضی ارتباط حرفه‌ای برقرار می‌کند.

شهاب الدین خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اعلام اینکه «سامانه جامع کاریابی الکترونیک» مبنای یافتن شغل و شاغل مناسب برای متقاضیان است، گفت: راه اندازی این سامانه تجربه مدیریت ۱۴ ساله در موسسه کاریابی سازندگی را یدک می‌کشد.

وی در مورد نحوه برخورداری کارجو و کارفرما از مزایای این سامانه، گفت: نیروی متقاضی کار می‌تواند با ایجاد یک بستر نرم افزاری (Platform) رایگان مجموعه توانمندی حقیقی و حقوقی خود را معرفی و بارگذاری کند.

ایجاد ۳۵۰ فرصت شغلی

این کارآفرین عضو پارک علم و فناوری قم افزود: کارفرما نیز می‌تواند ضمن ارایه جزئیات تقاضای خود از پلتفرم‌های کارجوی مورد تقاضای خود بازدید کند.

خدمت با تأکید بر اینکه هرگونه بارگذاری و عضویت در سامانه my job رایگان است، گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم تاکنون بیش از ۳۵۰ فرصت شغلی و ۲۹۰ رزومه معرفی برای متقاضیان ایجاد کنیم

وی با اشاره به اینکه بیش از دو سال است که زمینه راه اندازی و تکامل سامانه را انجام داده است، گفت: سامانه اندرویدی my job از طریق google play و کافه بازار قابل نصب و بارگذاری است.

تجربه ۱۴ ساله ما در مشاوره شغلی

این کارآفرین عضو پارک علم و فناوری قم با بیان اینکه سامانه my job با مجوز سراسری فعالیت می‌کند، افزود: تجربه ۱۴ ساله ما در مشاوره شغلی و ایجاد کسب و کار نشان می‌دهد که فضای شغلی متناسب با مهارت و علاقه کارجو و سازگار با نیازهای کارفرما فراهم نیست و راه اندازی یک سامانه الکترونیکی جامع می‌تواند خلأ ارتباطی مناسب میان کارفرما و کارجو را برطرف کند.

خدمت با اشاره به مزیت و ویژگی‌های این فناوری، گفت: این سامانه از دو ویژگی جغرافیای کسب و کار و ایجاد تناسب براساس علاقه مندی و استعداد برخوردار است.

وی در خصوص ویژگی جغرافیای کسب و کار توضیح داد: در این سامانه به منظور آسایش کاربران فرصت‌های شغلی بر اساس نیازهای منطقه جغرافیایی قابل دسترسی است مثلاً اگر فردی در محله خاصی سکونت دارد می‌تواند فرصت‌های شغلی که در محله مورد نظرش است را دریافت کند.

معرفی شغل بر اساس منطقه جغرافیایی

این کارآفرین عضو پارک علم و فناوری قم با اشاره به اینکه معرفی فرصت‌های شغلی بر اساس منطقه جغرافیای به شدت مورد اقبال و نیاز بانوان استان است، گفت: کلیه کارفرمایان علاقه مند می‌توانند در عضویت اولیه به مدت ۴۵ روز از خدمات رایگان سامانه my job بهره مند شوند.

خدمت با بیان اینکه این سامانه ورود به دنیای رزومه‌ها و فرصت‌های شغلی است، گفت: این سامانه می‌تواند ارتباط میان کارفرما و کارجو را حرفه‌ای و شفاف کرده و در واقع تجربه‌ای کاملاً نو و مفید در ایجاد اشتغال موفق خواهد بود.

کد خبر: ۷٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha