۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
۱۱۰ میلیون یورو در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار سرمایه‌گذاری می‌شود/ ایجاد ۴۰۰۰ شغل جدید
با واگذاری زمین به کارخانه ارج؛

۱۱۰ میلیون یورو در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار سرمایه‌گذاری می‌شود/ ایجاد ۴۰۰۰ شغل جدید

سمنان – فرماندار گرمسار از واگذاری زمین به یک کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: با واگذاری این اراضی ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری می‌شود و چهار هزار نفر در این منطقه صاحب شغل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید رجایی ظهر شنبه در نشست بررسی نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری زمین برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به میزبانی استانداری سمنان از واگذاری ۱۵۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه‌گذار بخش خصوصی شرکت تولیدی لوازم‌خانگی ارج خبر داد و اظهار داشت: با واگذاری این اراضی ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در این منطقه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت ارج در مرحله نخست متقاضی دریافت ۲۵۰ هکتار زمین از این منطقه بود، افزود: درنهایت باقیمت گذاری توسط کارشناسان مربوطه ۱۵۰ هکتار از این اراضی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد.

 فرماندار گرمسار بابیان اینکه نحوه قیمت‌گذاری برای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باید به‌گونه‌ای باشد که دولت و بخش خصوصی ضرر نکنند، گفت: راه‌اندازی این واحد صنعتی برای چهار هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.

رجایی با اشاره به اینکه همکاری با بخش خصوصی و مسئولان مربوط در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در اولویت نخست دولت قرار دارد، یادآور شد: مسئولان منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی همواره در تلاش هستند.

وی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد توسعه پایدار در منطقه قرار دارد، بیان کرد: دولت برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شرایط را تسهیل می‌کند.

کد خبر: ۷٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha