۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
بهره برداری از ۳ پروژه آبفای استان همدان/ ۷ میلیارد ریال هزینه شد
همزمان با ایام دهه فجر عملیاتی شد؛

بهره برداری از ۳ پروژه آبفای استان همدان/ ۷ میلیارد ریال هزینه شد

همدان - همزمان با پنحمین روز از ایام دهه فجر و با صرف هفت میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال اعتبار سه پروژه آبفای استان همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با پنحمین روز از ایام دهه فجر و با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی، سه پروژه آبفای استان همدان به بهره برداری رسید.

معاون نظارت و بهره برداری توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این مراسم با بیان اینکه از زمان یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب خدمت رسانی به مشترکین تسهیل و تسریع شده است، گفت: پروژه مرتبط با مجتمع فتح آباد سه روستای شهرستان را شامل می شود.

حمیدرضانیکداد در ادامه ضمن اشاره به پروژه اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد،گفت: این پروژه با صرف بالغ بر یک میلیارد و ۴۵میلیون ریال اعتبار به بهره داری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور سال گذشته کلید خورد، عنوان کرد: اجرای خط برق به طول ۶۰ متر و نصب ترانس برق از جمله اقدامات انجام شده در این رابطه است.

نیکداد توضیح داد: در حال حاضر در شهرستان تویسرکان بیش از سایر شهرستانها مجتمع آبرسانی وجود دارد که در این خصوص می توانیم در کشور نیز سرآمد باشیم.

مدیر امور آبفای تویسرکان نیز در آئین آبرسانی به روستای رودآور با اشاره به اجرای خط انتقال آبرسانی به این روستا گفت: از آنجا که آبرسانی به روستای مذکور پیش از این به صورت سیار انجام می شد در راستای خدمت رسانی به مردم، آبرسانی به روستای مذکور در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا اجرای ۲.۵ کیلومترخط انتقال با لوله سایز ۱۲۵میلی متر پلی اتیلن عملیاتی شد.

احمد یار احمدی عنوان کرد: این پروژه با صرف دو میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است بهره برداری از ایستگاه پمپاژ مجتمع فتح آباد نیز با هزینه کرد چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان عملیاتی شد.

کد خبر: ۷۲٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha