۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
افزایش توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در بازار استان سمنان/ روند تولید اقلام بهداشتی شتاب گرفت
معاون استاندار سمنان بیان کرد:

افزایش توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در بازار استان سمنان/ روند تولید اقلام بهداشتی شتاب گرفت

سمنان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از افزایش توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در بازار استان خبر داد و گفت: روند تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری ظهر شنبه در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان به میزبانی استانداری اظهار داشت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان افزایش یافت و این روند در روزهای اخیر با شتاب بیشتری در حال پیشروی است.

وی با اشاره به اینکه خط‌های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان ایجادشده است، بیان کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در بازار استان سمنان باهدف تسهیل سازی در امر تهیه این مواد برای عموم مردم افزایش‌یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه تغییر خط تولید واحدهای تولیدی کمک شایانی به تأمین کالاهای ضروری در استان می‌کند، خاطرنشان کرد: روند توزیع مواد ضدعفونی‌کننده باید اصولی‌تر انجام شود.

عسگری یادآور شد: مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها، اماکن عمومی استان سمنان توزیع‌شده است و اکنون شاهد تلاش بی‌وقفه عموم مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی، آموزش‌وپرورش، نهادها و دستگاه‌های دولتی در امر فرهنگ‌سازی برای مقابله با ویروس کرونا هستیم.

کد خبر: ۷٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha