۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
افتتاح نخستین هایپرگالری «انتخاب من» در کرمان

افتتاح نخستین هایپرگالری «انتخاب من» در کرمان

زینی وند، استاندار کرمان در آئین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل انتخاب من گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است.

به گزارش بازار، علی زینی وند، شامگاه ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل انتخاب من و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت در کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است.

وی خطاب به مسئولین هایپر گالری با بیان اینکه محور چنین مجموعه های بزرگی باید کالاهای داخلی باشند، افزود: کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند. یکی از نساجی ها در یکی از استان ها به بنده می گفت که برای آنکه کالایمان به بفروش رسد برچسب و برند ترک می زنیم و در بازار تهران به فروش می رسانیم که این جای شرمندگی برای همه ما دارد.

استاندار کرمان افزود: یک مجموعه بزرگ در استان بزرگ باید بتواند در فراز و فرودهایی که برای کشور پیش می آید در تنظیم بازار نقش اجتماعی و ملی خودش را ایفا کند و ما از این گروه بزرگ انتخاب این توقع را داریم نگذارد مردم در تلاطم بازار با افزایش نامتوازن و غیرواقعی قیمت ها آسیب ببیند.

زینی وند ادامه داد: حتما چینش و توزیع کالا باید در چنین مجموعه ای به گونه ای باشد که همه اقشار جامعه نه تنها برای دیدن بلکه برای خرید مراجعه کنند و همچنین کالای مرغوب کرمانی بیشتر در این مجموعه دیده شوند.

وی بیان کرد: حجم سرمایه گذاری در این فروشگاه ۵۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه به گفته مسئولین این فروشگاه بالای ۹۰ درصد از کالاهای این مجموعه ایرانی دارد، افزود: براساس گزارشات همانند این مجموعه در این استان نداشتیم و در سطح کشور نیز با این تنوع وجود ندارد.

محمدرضا دیانی، مدیرعامل هایپر گالری کالای منزل نیز درادامه این آئین گفت: این مجموعه در اوج کرونا و مشکلات و تحریم ها با بومی سازی تکنولوژی و دانش فنی توانست بازار کالا را ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه در مسیر کار ما زنجیره ارزش مدنظر است، گفت: نگاه کرمان نسبت به کار و سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی نسبت سایر استان آماده تر است و در زمان استانداری آقای رزم حسینی در یک جلسه با احداث نیروگاه ۲۰ مگاواتی خورشیدی موافقت کردند و در اینجا نیز یک همگرایی در صنایع خانگی ایجاد کردیم و ۹۰۰ برند کالای ایرانی عرضه می شود.
دیانی اظهار کرد: امروز همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی، مرکز حمایت از بیماران سرطانی و کنترل سرطان را در کرمان افتتاح می کنیم.

کد خبر: ۷۲٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha