۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کلنگ زنی و افتتاح ۳۲ پروژه آب و فاضلاب گلستان در دهه فجر
مدیرعامل آبفا گلستان خبرداد:

کلنگ زنی و افتتاح ۳۲ پروژه آب و فاضلاب گلستان در دهه فجر

گرگان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۲ پروژه این شرکت در دهه فجر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، بهزاد هرمزی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر پروژه هایی برای بهره برداری آماده شده است که با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها جمعیتی بالغ بر ۹۱ هزار و ۵۷۳ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: افتتاح و کلنگ زنی ۳۲ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر۵۲۰ میلیارد ریال برای پنج شهر و ۳۱روستا انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: اجرای بیش از ۳۱ کیلومتر عملیات شبکه توزیع، اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز پنج حلقه چاه آب شرب، احداث ۴۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره و سه هزار متر مربع حصارکشی و محوطه سازی و اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهر گرگان با اعتباری بالغ بر۲۷۰ میلیارد ریال از پروژه های قابل افتتاح این شرکت طی این ایام خواهد بود.

هرمزی ادامه داد: اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر عملیات شبکه توزیع، اجرای بیش از ۱۸ کیلومتر عملیات خط انتقال، حفر سه حلقه چاه آب شرب، ۵۰ متر مربع حصارکشی و محوطه سازی و  احداث ۷۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال را از پروژه های قابل کلنگ زنی این شرکت طی این ایام  برشمرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یکی از پروژه های مهم این شرکت را اجرای بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه فرعی و اصلی فاضلاب در شهر گرگان نام برد و اظهار کرد: در راستای حفظ محیط زیست و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی مشترکین فهیم در شهر گرگان این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷۰میلیارد ریال طی این ایام افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۷۲٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha