۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
پایانه صادراتی کاشی و سرامیک کشور در شهرستان میبد کلنگ‌زنی شد
با حضور معاون وزیر صمت؛

پایانه صادراتی کاشی و سرامیک کشور در شهرستان میبد کلنگ‌زنی شد

یزد- عملیات اجرایی پایانه صادراتی کاشی و سرامیک کشور همزمان با ایام الله دهه فجر توسط زندی، معاون وزارت صمت در قطب تولید کاشی و سرامیک کشور کلنگ‌زنی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان یزد، عملیات اجرایی پایانه صادراتی کاشی و سرامیک کشور ظهر چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۹ با حضور سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان میبد آغاز شد.

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اینکه پیگیری این پروژه از سال ۹۳ آغاز شده است، اظهار کرد: امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد و قطب تولید کاشی و سرامیک کشور به پایانه صادراتی مجهز شود.

محمدعلی طالبی بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح، شاهد تأثیرگذاری خوبی در حوزه صادرات کاشی و سرامیک استان همچنین افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این پایانه صادراتی در جوار راه‌آهن احداث می شود، افزود: یکی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان، نزدیکی به راه‌آهن و اتصال به جاده ترانزیت است.

گفتنی است، پایانه صادراتی کاشی و سرامیک استان یزد با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر سال آینده بهره‌برداری شود.

کد خبر: ۷۱٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha