۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی در دامغان/ رونق تولیدات داخلی
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی در دامغان/ رونق تولیدات داخلی

دامغان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر لزوم رونق تولیدات داخلی و توسعه صادرات تا پایان سال جاری گفت: سه پروژه تولیدی به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال در دامغان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه‌های صنعت و معدن دامغان با اشاره به اینکه درمجموع سه پروژه صنعتی و معدنی به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها درمجموع ۴۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد.

وی بابیان اینکه در این راستا یک واحد تولیدی زغال‌سنگ با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ تن و یک واحد فرآوری منگنز با ظرفیت تولید یک هزار و ۲۰۰ تن فروسیلیکو منگنز بهره‌برداری شد، تصریح کرد: ۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در واحدهای مذکور انجام‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه ۳۰ نفر در این واحدها مشغول به کار شدند، تصریح کرد: افتتاح یک واحد تولیدی داروهای شیمیایی با ظرفیت یک هزار و ۱۷۰ تن از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح صنعت و معدن در دامغان بود.

تشنه دل با تأکید بر اینکه ۱۶۲ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است، اضافه کرد: درمجموع ۱۲ نفر با افتتاح این پروژه مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر: ۷۱٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha