۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در همدان افتتاح و کلنگ زنی شد
در هفتمین روز از دهه فجر؛

۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در همدان افتتاح و کلنگ زنی شد

همدان - همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان با حضور رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، رئیس  سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران استان و شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار همدان در این مراسم گفت: بخش سوم دیالیز و داروخانه بیمارستان شهید بهشتی همدان امروز به بهره برداری رسید که با راه اندازی این بخش تخت های دیالیز مرکز استان از ۳۰ تخت به ۵۶ تخت افزایش یافت.

محمد علی محمدی افزود: پایگاه شماره ۳ اورژانس و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرک شهید مدنی همدان به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح دو طرح بخش کشاورزی با اشتغالزایی مستقیم ۲۱ نفر خبرداد و اضافه کرد: طرح پرورش گاو شیری ۷۰ راسی در روستای امزاجرد و سردخانه محصولات صیفی با ظرفیت ۶ هزار تن در روستای انصارالامام افتتاح شد.

محمدی با بیان اینکه طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بوعلی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید، عنوان کرد: علاوه بر اهمیت مسایل زیست محیطی و رفع مخاطرات خروجی پساب این تصفیه خانه نیز می تواند در سایر بخشها مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار همدان افزود: فرهنگسرای نشاط ویژه کودکان و نوجوانان در منطقه حصار علی آباد با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در سه طبقه افتتاح شد که از جمله طرح های مهم مورد نیاز این منطقه بود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو طرح در روستای سولان همدان اظهار کرد: این پروژه ها شامل طرح آب رسانی به این روستا و آغاز عملیات اجرایی احداث پایگاه خدمات جامع سلامت روستایی سولان است که می تواند به روستاهای مجاور نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کند.

کد خبر: ۷۱٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha