۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
بازارهای اردبیل ضدعفونی شدند
برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛

بازارهای اردبیل ضدعفونی شدند

اردبیل - برای کاهش خطر ویروس کرونا، بازاریان اردبیلی همراه و همگام با نهادهای متولی مبارزه به شیوع این بیماری، مغازه ها و مسیرهای رفت و آمد بازار را، ضدعفونی کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، این روزها ویروس کرونا در اکثر استان‌های کشور نفوذ کرده و لحظه به لحظه بر تعداد افراد مبتلا به این ویروس نیز افزوده می شود.

در همین راستا و برای کاهش شیوع و خطر ویروس کرونا، بازاریان اردبیلی همراه و همگام با نهادهای متولی مبارزه به شیوع این بیماری، مغازه ها و مسیرهای رفت و آمد بازار را، ضدعفونی کردند.

شهردار اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری و کنترل بیماری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر اردبیل تمامی اماکن عمومی و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شوند.

حمید لطف اللهیان افزود: همچنین در راستای جلوگیری از بیماری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در اردبیل آموزش‌های لازم از طریق نصب پوسترها و تراکت‌های مناسب به مردم، رانندگان و کارکنان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۷ دستگاه اتوبوس شهری در اردبیل به همت شهرداری ضدعفونی شده است، گفت: در این طرح تمامی اتوبوس‌های بخش ملکی سازمان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی و همچنین بخش خصوصی پوشش داده می‌شود.

شهردار اردبیل اظهار کرد: در قالب این طرح روزانه ضدعفونی سطوح داخلی اتوبوس همچون صندلی‌ها و دستگیره‌ها توسط بهره‌برداران و عوامل سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی پاکسازی می‌شوند.

کد خبر: ۷٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha