۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
دخل و خرج بودجه ۱۴۰۰ همخوانی نداشت
نماینده مردم همدان در مجلس:

دخل و خرج بودجه ۱۴۰۰ همخوانی نداشت

همدان - فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای نیاورد چراکه دخل و خرج بودجه همخوانی نداشت.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای نیاورد چراکه دخل و خرج بودجه همخوانی نداشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه های موجود در بودجه ۱۴۰۰ درآمدزا نبود، تصریح کرد: دولت موظف است طی مدت دو هفته لایحه بودجه را اصلاح و تقدیم مجلس کند.

وی در ادامه گفتگو به وضعیت پیش روی طرح های خُرد سرمایه گذاری در شهرستان فامنین اشاره کرد و افزود: مردم «کرد آباد» و «نگار خاطون» برای راه اندازی صنایع کوچک در شهرستان فامنین آستین همت بالا زدند که این امر جای تحسین دارد.

فلاحی با یادآوری اینکه از طرف دولت حمایتی در راستای تسهیل بخشیدن به مشکلات شهرستان فامنین صورت نگرفته است،  عنوان کرد: تنها با حرکت خودجوش و همت مردم شاهد راه اندازی برخی صنایع کوچک در این شهرستان هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت های دولتی برای پیشبرد پروژه ها در شهرستان فامنین بیان کرد: حمایتی از سوی دولت انجام نگرفته و تنها از طرف فرمانداری شهرستان فامنین بالغ بر پنج میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون این مبلغ نیز از منابع دولتی تامین و پرداخت نشده است.  

کد خبر: ۷۱٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha