۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
وبینار آشنایی با بازار ترکیه
در راستای سیاست‌های سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد؛

وبینار آشنایی با بازار ترکیه

سید آقازاده، مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه گفت: به منظور توسعه تجارت با همسایگان و معرفی بازارهای کشورهای همسایه به تجار ایرانی، چهارمین نشست مجازی آشنایی با بازار کشور ترکیه برای اعضای اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، سیدرضا سید آقازاده، مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه گفت: در راستای سیاست‌های سازمان توسعه تجارت ایران به منظور توسعه تجارت با همسایگان و معرفی بازارهای کشورهای همسایه به تجار ایرانی، چهارمین نشست مجازی آشنایی با بازار کشور ترکیه برای اعضای اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

سید آقازاده، با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه تجاری ایران برگزاری نشست‌های مجازی به منظور ارائه و به روز کردن اطلاعات تجاری و آشنا سازی تجار با بازار کشورهای هدف به شیوه عملیاتی، در دستور کار دفتر آسیا و اقیانوسیه قرار دارد.

وی افزود: ظرفیت موجود در دفتر آسیا و اقیانوسیه و به‌ویژه، حضور رایزنان بازرگانی پیشین، امکان به اشتراک‌گذاری دانش ورود به بازارهای حوزه‌های مرتبط با این دفتر را فراهم آورده است.

گفتنی است، در این وبینار که با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان برپا شد. فراز چمنی، رایزن بازرگانی اسبق ایران در ترکیه ضمن توضیحاتی به پرسش های طرح شده در خصوص نحوه ورود به بازار ترکیه پاسخ داد

کد خبر: ۷۱٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha