۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
بهره برداری از ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی در همدان
در سومین روز دهه فجر رقم خورد؛

بهره برداری از ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی در همدان

همدان - سرپرست فرمانداری همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر ۱۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان همدان با ۱۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد علی محمدی ظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر طرح‌های مختلف کشاورزی، آبرسانی و درمانی در شهرستان با ۱۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

وی افزود: امروز طرح ایستگاه پمپاژ و خط آبرسانی روستای چشین به طول ۴۲۰۰ متر، ترمیم حوضچه‌ و تکمیل ابنیه تصفیه خانه آب سد اکباتان، پایگاه سلامت امام صادق (ع) کوی رضوان با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در دو طبقه، مرکز پرورش گوسفند داشتی با ظرفیت ۱۵۹ راس در روستای آبشینه، نخستین واحد بسته بندی تخم مرغ استان همدان با ظرفیت سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن در شهرک صنعتی گنبد به همراه ۶ طرح مشابه دیگر به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری همدان در حاشیه بهره برداری از واحد بسته بندی تخم مرغ «سها» گفت: در راستای رونق تولید و اشتغال استان همدان باید برندها و محصولات بومی معرفی و اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۱ طرح کشاورزی با ۱۵۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۲۱۴ نفردر شهرستان به بهره برداری می‌رسد، افزود: ۱۳ واحد میش داشتی در سطح شهرستان همدان فعال است که با ۱۷.۵ درصد جایگاه اول را در استان داریم.

محمدی در آیین افتتاح پایگاه سلامت امام صادق (ع) کوی رضوان نیز با قدردانی از تلاش کارکنان مراکز بهداشتی که نقش بسیار موثری در امر پیشگیری از شیوع بیماری دارند، عنوان کرد: در کنار مدافعان سلامت فعال در مراکز درمانی؛ کارکنان مراکز بهداشتی با اجرای طرح غربالگری و سایر اقدامات تخصصی نقش بسیار موثری در سلامت جامعه دارند.

سرپرست فرمانداری همدان همزمان با افتتاح طرح تکمیل تصفیه خانه آب سد اکباتان نیز گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی همواره به بخش تامین آب توجه کردیم که لازم است به بخش مصرف هم بیشتر ورود کنیم.

وی افزود : فرهنگ سازی در مصرف آب ضروری است و علیرغم اجرای طرح افزایش ارتفاع سد اکباتان، مدیریت بهره برداری آب  چاه ها و طرحهای در دست اجرای انتقال آب همچنان مشکل آب داریم.

کد خبر: ۷۱٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha