۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
بهره برداری از ۱۳ پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان در دهه فجر
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

بهره برداری از ۱۳ پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان در دهه فجر

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۱۳ پروژه عمرانی این اداره کل هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: این پروژه ها شامل یک طرح در بخش مهندسی و ساخت، یک طرح در بخش شهرسازی و معماری و ۱۱ پروژه درحوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: ساماندهی و به‌سازی محوطه غربی مدرسه صالحیه با اعتبار سه میلیارد ریال، حذف الحاقات و به‌سازی محوطه امامزاده نه تن با اعتبار سه میلیارد ریال، کانال‌های جمع آوری و دفع آبهای سطحی انجیراب با اعتبار پنج میلیارد ریال، شروع عملیات اجرایی پروژه مسکن ملی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندر ترکمن، آزادشهر، کلاله و مراوه تپه با بهره مندی هزار و ۲۱۷ خانوار در سطح استان، احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان گنبد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و طرح جامع تفصیلی شهر جلین از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر سالجاری افتتاح می شود.

محبوبی اجرای طرح اقدام ملی مسکن را یکی از تکالیف مهم اداره کل دانست که در سالجاری با توجه به سیاست گذاری وزارت خانه در حوزه طرح اقدام ملی مسکن اقدامات خوبی جهت خانه دار شدن قشر ضعیف جامعه در استان صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان همچنین درباره اهمیت بافت تاریخی استان بیان کرد: استان گلستان دارای ۳۳۲ هکتار بافت تاریخی است که حدود ۱۵۰ هکتار آن متعلق به شهرستان گرگان است.

کد خبر: ۷۱٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha