۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
چند نکته مهم درباره تغییر گزارش سودسازی در نماد فملی

چند نکته مهم درباره تغییر گزارش سودسازی در نماد فملی

شرکت ملی صنایع مس ایران در اقدامی قابل تحسین قصد دارد که برآورد خود از بودجه سال ۱۳۹۹ را در چند سناریو گزارش کند.

به گزارش خبرنگار بازار، ولید هلالات نوشت: شرکت ملی صنایع مس ایران در اقدامی قابل تحسین قصد دارد که برآورد خود از بودجه سال ۱۳۹۹ را در چند سناریو گزارش کند. همه می دانیم که برآورد نرخ ارز در اقتصادی همچون ایران و همینطور پیش بینی قیمت کامودیتی ها آن هم در شرایط کرونا زده فعلی که بیم و امیدهای فراوان دارد، کاری نشدنی است!

ازین زاویه تحقق بودجه شرکت ها نیازمند پیشگویی توسط آن ها است و نیک می دانیم امری محال است. این شرکت قصد دارد که بودجه برآوردی خود را، چند سناریویی کند و این مساله می تواند به فهم بهتر موقعیت شرکت بر اساس داده های واقعی کمک کند.

امید است که سایر شرکت ها، خصوصا برای سال ۱۴۰۰ که قطعا تحولات بسیار گسترده است، متغیرهای اصلی بر سود و زیان خود را در چند سناریو گزارش کنند.

به هر حال تمام شرکت ها با  دلار یا  کامودیتی سر و کار ندارند اما  متغیر های دیگری بر آن ها اثر دارد که لازم است به نحو مناسبی شفاف شود تا بازار بتواند درک درستی از موقعیت داشته باشد.

اینجانب از شرکت ها تقاضا دارم که برای بودجه ریزی و ارائه گزارش، دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند همچنین از شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیریت فهیم آن بابت درک موقعیت بازار و حساسیت ها، صمیمانه سپاسگذارم.

کد خبر: ۷۱٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha