۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۹ اسکله تفریحی و دریایی در چالوس احداث می‌شود
فرماندار چالوس:

۹ اسکله تفریحی و دریایی در چالوس احداث می‌شود

چالوس- زندی، فرماندار چالوس با تاکید برتوسعه گردشگری دریایی گفت: ۹ اسکله تفریحی و دریایی در شهرستان احداث می شود.

محمدناصر زندی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۶۰ واحد مسکن در شهرستان احداث می شود، افزود: میزان نیاز شهرستان بیش از این واحدها است و امیدواریم در این راستا برنامه ریزی شود.

وی با اظهار اینکه چند رودخانه حفاظت شده کشور در چالوس جریان دارد، بهره گیری از ظرفیت رودخانه ها را امری مهم دانست و گفت: این پروژه از اولویت ها به شمار می رود و تاکنون اعتباری طی دو مرحله ابلاغ شده است.

زندی با اشاره به اجرای پروژه پل تا پل در رودخانه چالوس گفت: با تکمیل این طرح، بهره وری از قابلیت گردشگری رودخانه محقق می شود و امیدواریم زودتر تکمیل شود.

فرماندار چالوس، اقتصاد دریامحور را جزو مقوله ها و بندهای مهم اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: در شهرستان چالوس مجوز ایجاد ۹ اسکله تفریحی و گردشگری اخذ شد که می تواند زیرساخت لازم برای ورود به دریا را فراهم کند.

زندی با عنوان اینکه گردشگری دریایی را در شهرستان باید توسعه داد، گفت: سه اسکله تفریحی و توریستی در محدوده شهری اجرا می شود و برای احداث شش اسکله دیگر فراخوان جذب سرمایه گذار داده شده است.

فرماندار چالوس از ورود سرمایه گذاران توانمند برای ایجاد اسکله تفریحی در شهرستان خبر داد و گفت: موافقت های اولیه بااین سرمایه گذاران صورت گرفت و باید نسبت به توسعه و بهره گیری از اقتصاد دریا اقدام کنیم زیرا این پروژه ها اقتصاد منطقه را متحول می کند.

کد خبر: ۷۱٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha