۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
واحدهای تولیدی استان سمنان از بابت تامین سوخت بازرسی می‌شوند
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان:

واحدهای تولیدی استان سمنان از بابت تامین سوخت بازرسی می‌شوند

شاهرود - اسلامی راد، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان از بابت تأمین سوخت بازرسی می‌شوند، گفت: در کنار رفع مشکلات تولیدی و مایحتاج واحدها، بازرسی از انبارها نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

محمد حسن اسلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه بازدید کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی استان سمنان از شرکت سیمان شاهرود، با بیان اینکه این بازرسی‌ها برای رصد شرایط واحدهای تولیدی از لحاظ تأمین سوخت و مواد اولیه و انبارهای آنان صورت می‌گیرد، بیان کرد: کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی استان سمنان به صورت مداوم از واحدهای تولیدی استان بازدید و در جریان نحوه تأمین سوخت آنان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها منجر به مقابله با پدیده قاچاق نیز می‌شود، ابراز کرد: در کنار حمایت از تولید و واحدهای تولیدی می‌بایست نگاه ویژه‌ای نیز به مقوله قاچاق داشته باشیم.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه شرکت تولیدی در حوزه سوخت، گاز و برق و … عمدتاً مشکلاتی دارند که باید با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط این موانع برطرف شود، ابراز کرد: تأمین مایحتاج اولیه کارخانه‌ها منجر به رونق تولید و جلوگیری از قاچاق می‌شود.

اسلامی راد با بیان اینکه حمایت از بخش صنعت و تولید در اولویت مسئولان اقتصادی استان سمنان است، تاکید کرد: شرکت سیمان شاهرود از صنایع بزرگ استان سمنان محسوب می‌شود که یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن در سال ظرفیت تولید سیمان دارد و یک هزار نیروی کار نیز در آن مشغول به کار هستند در نتیجه رسیدگی حداکثری به مشکلات این واحد می‌تواند بر روی معیشت و ارتزاق قشر کثیری از مردم استان تأثیر بگذارد.

به گزارش بازار، بازرسی از انبارها به خصوص انبارهای سوخت یکی از اولویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق استان سمنان است که به دلیل اهمیت موضوع، کمیته مبارزه با قاچاق سوخت در درون این کمیسیون شکل گرفته است.

کد خبر: ۷۱٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha