۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
۵ مجوز جدید برای تولید الکل در خراسان رضوی صادر شد
معاون استانداری خراسان رضوی:

۵ مجوز جدید برای تولید الکل در خراسان رضوی صادر شد

مشهد - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هم زمان با افزایش تقاضا برای مواد ضد عفونی کننده تعداد پنج مجوز واحد تولید الکل در خراسان رضوی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: متقاضیان زیادی برای راه‌اندازی واحد تولیدی الکل در خراسان رضوی وجود دارند که در این راستا طی هفته جاری پنج مجوز جدید برای متقاضیان در این زمینه صادر شده است.

وی در این رابطه افزود: به دلیل اهمیت تامین کالاهای مورد نیاز مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمیته مزبور ذیل ستاد استانی مبارزه با کرونا با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: این کمیته وظیفه سیاست‌گذاری و بسترسازی برای افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات مورد نیاز مقابله با کرونا توسط واحدهای تولیدی زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، تعریف شبکه توزیع این مواد و تجهیزات و ساماندهی توزیع آنها در سطح بازار و نظارت بر قیمتها کالاهای مورد نظر را برعهده دارد.

وی گفت: افزایش شیفت کاری واحدهای تولیدی ملزومات مقابله با کرونا به ویژه تولید الکل، شناسایی واحدهای جدید متقاضی الکل و واردات این ماده از استانهای دیگر از مصوبات این کمیته است.

رسولیان افزود: در این کمیته مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی نیازهای واحدهای تولیدی ملزومات مقابله با کرونا را شناسایی کنند تا این موارد در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی که روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود مطرح و به سرعت برای تامین آن چاره جویی شود.
 

کد خبر: ۷٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha