۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کم فروشی در جایگاه های سوخت مازندران نداریم
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران:

کم فروشی در جایگاه های سوخت مازندران نداریم

ساری- رجب پور، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری با تاکید بر اینکه تمام جایگاه‌های سوخت استان هر ماه بازرسی می‌شود، گفت: کم فروشی سوخت در این واحدها نداریم.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه هر سال در فصل زمستان مصرف عمومی سوخت افزایش می یابد، افزود: این مسئله سبب می شود تا در فصل تابستان به مصرف کنندگان توصیه کنیم تا نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند.

وی با اظهار اینکه افزایش مصرف سوخت سبب افت فشار گاز می شود، افزود: نیروگاه ها و کارخانجات سیمان جزو اولین دسته ای هستند که در صورت افزایش بی رویه مصرف، سوخت گاز آن ها قطع می شود و ما موظف به تامین سوخت آن هستیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری ادامه داد: طی ۱۰ ماه امسال بیش از ۱۰۴ درصد توزیع سوخت نفت وکوره جایگزین گاز در نیروگاه ها افزایش یافت ولی به دلیل افزایش مصرف سوخت، همچنان نیاز به تامین سوخت نیروگاه ها وجود دارد.

رجب پور یادآور شد: ۸۰۰ هزار لیتر نفتگاز برای نیروگاه بخش سیکل حرارتی در روز تامین و توزیع می شود و با همه توان تلاش می کنیم تا سوخت این نیروگاه ها را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مصرف خانوار استان های همجوار را تامین می کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش مصرف بنزین داریم و این کاهش ناشی از افزایش مصرف سی ان جی است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری با اشاره به استانداردسازی جایگاه های سوخت گفت: تمام جایگاه ها توسط همکاران شرکت نفت و سازمان استاندارد بازرسی می شود و به هیچ وجه کم فروشی در جایگاه های سوخت نداریم.

کد خبر: ۷۱٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha