۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
آغاز بازگشت مسافران ایرانی از دوبی/جامانده های پرواز امروز باز می گردند
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت و گو با بازار خبر داد

آغاز بازگشت مسافران ایرانی از دوبی/جامانده های پرواز امروز باز می گردند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از بازگشت مسافران ایرانی از دوبی از روز گذشته خبر داد و گفت:روز گذشته بخش عمده ای از مسافران ایرانی از دوبی به کشور بازگشتند و امروز هم اگر جامانده ای داشته باشیم به کشور باز می گردند.

مسعود اسعدی سامانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بازار با اشاره به اینکه هر ایرانی که در امارات باشد از امروز می تواند به کشور بازگردد گفت:از روز گذشته بخش عمده ای از مسافران ایرانی از دوبی به کشور بازگشتند و امروز هم اگر جامانده ای داشته باشیم به کشور باز می گردند.

اسعدی سامانی در پاسخ به این سئوال که این پروازها توسط کدام شرکتهای هواپیمایی صورت می گیرد تاکید کرد: شرکتهای هواپیمایی هما و ایران ایر این مسافران را از امارات به کشور باز می گردانند.

وی ادامه داد: مسافرانی که در فرودگاه دوبی بودند اطلاع‌رسانی شد و ایرانی ها با اتوبوس به فرودگاه آل‌مکتوم که در 80کیلومتری دوبی است منتقل شدند.

به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی،شرکتهای هواپیمایی قصد دارند تا مسافران ایرانی دیگری که در کشور امارات هستند را با اطلاع‌رسانی در فرودگاه آل‌مکتوم دوبی دور هم جمع کرده تا به ایران منتقل می‌کنند.

اسعدی سامانی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار که پرسید آیا هنوز محدویت های پروازی به ایران و بلعکس به کشورهای همسایه وجود دارد گفت:فعلا که محدودیت ها برداشته نشده است و پروازها به همان شکل سابق به کشورها در محدودیت است.

کد خبر: ۷٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha