۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
۵۰ پروژه عمرانی در قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

۵۰ پروژه عمرانی در قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی با اعتباری افزون بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی  دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، مصطفی صالحی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر یادآور قدرت، شکوه و حضور حماسی مردم و به ثمر رسیدن خون شهیدان است و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و آرامش امروز ما حاصل خون هزاران شهید است.  

وی افزود: تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص شهرداری ها در استان قزوین و حفظ وحدت و همدلی بین آنها با هدف خدمت رسانی بی منت به مردم، سبب پیشرفت و توسعه حوزه‌های شهری شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در ادامه به اقدامات انجام شده در استان قزوین در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۸ با تلاش مسئولان علی الخصوص مدیران شهری استان و فراهم کردن زیرساخت های اقتصادی  و زیر بنایی و با جذب سرمایه گذاران، توانستیم گام های مهمی در جهت پیشرفت شهر های استان برداریم.

صالحی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال همزمان با هفته دولت ۵۳ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی در شهر های استان‌ با اعتباری افزون بر ۹۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.  

وی اظهار کرد: هدف عمده ما تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه‌ تمام  است و در دهه فجر سعی شد تا پروژه‌های مهم و دارای اولویت در جهت رفع مشکلات و افزایش آسایش شهروندان بهره برداری و افتتاح شود.  

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: در تلاش هستیم تا برای سال آینده نیز پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی، خدماتی را که ضروری و مورد نیاز مردم است برای رفاه هرچه بیشتر آنها، آماده افتتاح کنیم تا در مناسبت‌های پیش رو این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

کد خبر: ۷۱٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha