۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۲۶ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در لرستان کلید می‌خورد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۲۶ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در لرستان کلید می‌خورد

لرستان- کرم‌وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: عملیات اجرایی هفت پروژه آب و فاضلاب همزمان با دهه فجر در استان آغاز می‌شود که مجموع اعتبارات این پروژه‌ها حدود ۲۶ میلیارد تومان است و جمعیت ۱۸ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: لرستان یک استان صنعتی نیست بنابراین کاربرد آب بیشتر در مصارف خانگی دیده می‌شود که البته مصرف خانگی به مراتب بیشتر از تجاری است.

وی افزود: میزان مصرف خانگی نسبت به تجاری ۷۰ به ۲۰ است حتی ممکن است از این رقم هم بیشتر شود چون حدود ۹۰ درصد مشترکین ما خانگی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: هفت طرح شاخص برای دهه فجر امسال داریم که شش مورد آن، طرح آب و یک پروژه هم مربوط به فاضلاب است یعنی همزمان با دهه فجر، عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های دوره چگنی، پلدختر، خرم‌آباد و دلفان اجرا می‌شود و یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب هم در شهرستان دورود داریم.

کرموند بیان کرد: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها حدود ۲۶ میلیارد تومان است که جمعیت ۱۸ هزار نفر را پوشش می‌دهد؛ بهره برداری از این پروژه‌ها برای سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

کد خبر: ۷۱٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha