۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
۱۷ هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه مهیا شد
معاون میراث فرهنگی کرمانشاه:

۱۷ هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه مهیا شد

کرمانشاه - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه از آماده سازی بیش از ۱۷ هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، علی صابر با اشاره به برنامه‌ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در کرمانشاه، گفت : براساس پیش بینی‌هایی که انجام داده‌ایم، امسال بیش از ۱۷ هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‌کنیم.

وی بااشاره به اینکه نزدیک به دو هزار و ۳۰۰ تخت از این تعداد مربوط به هتل‌های کرمانشاه است، گفت: همچنین هتل آپارتمان‌ها نیز ۱۸۰ تخت، میهمانپذیرها ۸۴۰ تخت، اقامتگاه‌های بوم گردی ۵۰۰ تخت و خانه مسافرها ۳۷۵ تخت آماده برای پذیرش میهمانان نوروزی دارند.

معاون گردشگری کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا قبل از شروع تعطیلات عید نوروز بتوانیم با صدور مجوز تعدادی دیگر اقامتگاه بوم گردی و خانه مسافر، آمار تخت‌های این مراکز اقامتی را در استان افزایش دهیم.

وی در ادامه بااشاره به مشارکت تعدادی دیگر از دستگاه‌های خدمات رسان استان برای اسکان میهمانان نوروزی، افزود: در جلسانی که با مسئولان شهرداری داشته‌ایم، عنوان کرده‌اند که برای نوروز سه کمپ اسکان میهمانان و مسافرین نوروزی در سطح شهر کرمانشاه برپا می‌کنند که یکی از این کمپ‌ها در پارک شاهد خواهد بود و دو کمپ دیگر به احتمال زیاد در پارک شرقی و شبدیز است.

کد خبر: ۷٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha