۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
زنجان از نظر فناوری در حوزه صنعت نساجی دومین استان کشور است
معاون سازمان صمت زنجان:

زنجان از نظر فناوری در حوزه صنعت نساجی دومین استان کشور است

زنجان- کلانتری، معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان از وجود ۸۰ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان خبر داد و گفت: زنجان در حوزه صنعت نساجی از نظر فناوری دومین استان کشور است.

علی کلانتری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۸۰ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان معادل بیش از پنج هزار نفر در بخش صنعت نساجی است.

وی اظهار کرد: زنجیره تولید محصولات نساجی نخ و پارچه در استان زنجان تکمیل شده و با افتتاح رسمی یک واحد تولیدی بسیار بزرگ در شهرک صنعتی شماره یک زنجان زنجیره تولید نخ و پارچه هم در استان تکمیل می شود. 

معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان گفت: همچنین دو طرح دیگر نساجی در زمینه تولید پوشاک با مقیاس بسیار بزرگ در استان راه اندازی می شود و زنجیره تولید را تکمیل خواهند کرد. 

کلانتری با بیان اینکه مشکلات صنعت نساجی در استان رصد شده است، تاکید کرد: تامین منابع از طریق تسهیلات بانکی و تامین مستمر مواد اولیه و پیگیری تخصیص ارز به جد توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت استان پیگیری شده  تا تولیدات در بخش صنعت نساجی مستمر باشد. 

وی  افزود: زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی  است و در زمینه ریسندگی، رنگرزی و بافندگی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد. 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه سرمایه در گردش و مالیات بر ارزش ‌افزوده و فرسودگی برخی از ماشین آلات از مشکلات عمده صنعت نساجی در استان است، ابراز داشت: در استان ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش صنعت نساجی مطلوب است.

کلانتری با بیان اینکه زنجان در حوزه صنعت نساجی از نظر فناوری دومین استان کشور است، تصریح کرد: تولیدات این استان به ۱۲ کشور صادر می شود. 

کد خبر: ۷۱٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha