۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
وجود ۲۲۶ واحد راکد صنعتی در گلستان/ امسال ۶۵۰ کارگر به محل کار بازگشتند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان مطرح کرد:

وجود ۲۲۶ واحد راکد صنعتی در گلستان/ امسال ۶۵۰ کارگر به محل کار بازگشتند

گرگان- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از وجود ۲۲۶ واحد راکد در استان خبرداد و گفت: امسال ۴۳ واحد تولیدی گلستان با ۶۵۰ نیروی کار به عرصه تولید برگشتند.

به گزارش خبرنگار بازار حجت الله خلیل زاده بعدازظهر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: ۸۰۳ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان وجود دارد که ۲۲۶ واحد را کد هستند.

وی افزود: برخی از واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین فعالیت کرده و یا فصلی هستند و ذکرعنوان راکد برای آنها اشتباه است.

خلیل زاده صورتی با بیان این که تعداد واحدهای راکد گلستان از سه استان شمالی پایین تر است، گفت: در سه سال گذشته ۱۶۵ واحد تولیدی راکد با اشتغال دو هزار و ۲۰۰ به همت همه دستگاه ها فعال شده و امسال هم ۴۳ واحد با ۶۵۰ نیروی کار به عرصه تولید برگشتند.

وی با اشاره به خاموشی ها در بخش صنعت، بیان کرد: اسامی ۸۰ واحد صنعتی با فعالیت دو الی سه شیفت، واحدهای با کیفت بالا تک شیفت و ۳۰ واحد تولیدی با شرایط خاص احصا شده تا متناسب به فعالیت آن ها خاموشی ها برنامه ریزی شود تا آن ها کمتر آسیب ببینند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان بیان کرد: ظرف سه روز آینده از واحدهای تولیدی گلستان نظرخواهی شده تا محدوده خاموشی پیشنهادی خود را اطلاع دهند تا خسارت به واحدها کمتر شود.

کد خبر: ۷۱٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha