۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
واردات ورود موقت زنجان ۱۵ درصد افزایش دارد
مدیرکل گمرک زنجان:

واردات ورود موقت زنجان ۱۵ درصد افزایش دارد

زنجان-احمدی،مدیرکل گمرک زنجان با بیان اینکه طی ۱۰ ماه امسال واردات ورود موقت زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی ۱۵ درصد افزایش دارد، گفت: این امر از نظر وزنی هم ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد. 

میر هاشم سید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به آمار صادرات کالا از گمرک زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماه امسال بیش از ۲۰۴ میلیون دلار کالا از گمرک استان صادر شده که این میزان کالای صادر شده از نظر دلاری  دو درصد افزایش و از نظر وزنی هم ۱۰ درصد افزایش دارد. 

وی اظهار کرد: طی ۱۰ ماه امسال واردات ورود موقت زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی ۱۵ درصد افزایش و از نظر وزنی هم ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد. 

مدیرکل گمرک زنجان ابراز داشت: گمرک ایران به تمام واحدهای تولیدی مجوز ورود موقت بدون اینکه مبلغی در گمرک پرداخت کنند را داده است.

احمدی با بیان اینکه هیچ ‌یک از اقلام صادراتی استان از گمرک زنجان ممنوعیت صادرات ندارند،افزود: در سال جهش تولید به دنبال رشد اقتصادی در استان هستیم و تاکنون این مهم در استان به خوبی محقق شده است. 

وی با بیان اینکه بیشترین کالای صادراتی زنجان به کشور ترکیه است،یاد آور شد: ارتباط تجاری این استان با این کشور مطلوب است. 

مدیرکل گمرک زنجان تصریح کرد: زنجان بیشترین کالای وارداتی را هم از کشور ترکیه دارد. 

کد خبر: ۷۱٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha