۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
۰.۸ درصد جمعیت روستایی همدان تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب است
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۰.۸ درصد جمعیت روستایی همدان تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب است

همدان - معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در حال حاضر ۰.۸ درصد جمعیت روستایی استان همدان تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری فر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۰.۸ در صد از جمعیت روستایی همدان تحت پوشش شبکه های جمع آوری فاضلاب قرار دارند،گفت: این عدد در میانگین کشوری معادل ۰.۵ درصد جمعیت است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مشترکین روستایی در اولویت اقدامات قرار دارد، اظهار کرد:در همین راستا پروژه احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب روستای «ارزان فود» در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد دردست اجرااست که انتظار میرود تا پایان سال جاری این پروژه وارد مدار بهره برداری شود.

بختیاری فر با اشاره به اینکه از سال ۸۷ پروژه ایجاد تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای «ارزان فود» کلید خورد، عنوان کرد: تا کنون یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف پروژه مذکور شده و  این پروژ ه با هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر وارد مدار بهره برداری می شود.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه مذکور دو هزارو ۴۰۶ نفر از جمعیت روستای ارزان فود تحت پوشش تصفیه خانه وشبکه جمع آوری فاضلاب قرار می گیرند.

بختیاری فر همچنین با اشاره به دیگر روستاهای بالادست سداکباتان و پیشرفت ۴۲ درصدی پروژه تصفیه خانه روستای «ابرو» عنوان کرد: این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه از پیشرفتی ۶۰ درصدی پروژه احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای یلفان و بهره برداری از آن در سال پیش رو خبر داد و بیان کرد: مطالعات توجیهی ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در سه روستای ورکانه، شمس آباد و تکمه داش نیز آغاز شده است.
 

کد خبر: ۷۱٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha