۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
ساخت مسکن ملی در ۵ شهر مازندران آغاز می‌شود
مدیرکل راه وشهرسازی مازندران:

ساخت مسکن ملی در ۵ شهر مازندران آغاز می‌شود

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با دهه فجر ساخت مسکن ملی در پنج شهر استان از جمله بابل و قائمشهر آغاز می‌شود.

سید محمدنظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پروژه های دهه فجر در بخش راه وشهرسازی افزود: ۱۸ پروژه با اعتبار ۵۰۴ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با عنوان اینکه ۵۵۰ واحد مسکن مهر در ایام دهه فجر تحویل مردم می شود، اظهار داشت: ۳۲۷ واحد مسکن مربوط به میارکلای ساری است که کلید آن تحویل می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران با اظهار اینکه در صنعت ساختمان و ساخت وساز بیش از دو هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود، به طرح ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر پروژه مسکن ملی در پنج شهر استان شروع به ساخت می شود.

نظری گفت: این پروژه در شهرستان رامسر، بابل، قائمشهر در دهه فجر شروع می شود.

وی، بهره برداری از بخشی از بزرگراه آمل- بابل، آغاز چهارخطه شدن قطعه قدیم آمل به بابل، قطعه مرزن آباد - دزدبن از جمله پروژه های راه وشهرسازی است.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران درباره مهمترین اولویت های راه و شهرسازی، گفت: تکمیل ساختمان های دولتی از جمله ساختمان فرمانداری کلاردشت، ساخت مجتمع های اداری در شهرستان های جدید سوادکوه و سیمرغ از جمله طرح ها است.

نظری درباره وضعیت راه های روستایی گفت:در سال جاری راه های روستایی از بخش منابع ملی خارج و به زیرپوشش راهداری منتقل شده است.

کد خبر: ۷۱٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha