۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
برف روبی ۶۸۰ کیلومتر باند از راه‌های مواصلاتی استان همدان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان عنوان کرد:

برف روبی ۶۸۰ کیلومتر باند از راه‌های مواصلاتی استان همدان

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی بارش‌های اخیر ۶۸۰ کیلومتر باند از راه‌های استان همدان از سوی اکیپ‌های راهداری برف روبی و نمک پاشی شد.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: در عملیات راهداری زمستانی و طی بارش‌های اخیر در تمام محورهای استان همدان بیش از دو هزار و ۸۰۰  تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد:  در این ایام نیروهای راهداری نسبت به امدادرسانی به ۴۲ خودرو که به عناوین مختلف در برف و کولاک گرفتار شده بودند، اقدام کردند.

صادقی راد تعداد ماشین آلات سبک و سنگین درگیر در برفروبی های اخیر را ۱۱۸ دستگاه بیان کرد و گفت: این تعداد دستگاه شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده‌اند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: تعداد ۱۹۰ نفر عوامل راهداری زمستانی در قالب اکیپ راهداری تعداد نفرات درگیر در برف روبی های چند روز گذشته بوده اند

وی تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران و بکارگیری کلیه امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد نسبت خدمات رسانی به ترددکنندگان جاده‌ها اقدام کرده است.

صادقی راد افزود: پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی از دیگر اقدامات خدماتی این اداره کل به مردم است.

کد خبر: ۷۱٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha