۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
زیر ساخت‌های پایانه مرزی پیشین برای افتتاح رسمی در حال تکمیل است
معاون برنامه‌ریزی و سیستم‌های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

زیر ساخت‌های پایانه مرزی پیشین برای افتتاح رسمی در حال تکمیل است

مداح، عضو هیئت عامل، معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: زیر ساخت‌ها برای بهره‌برداری رسمی از پایانه مرزی پیشین با هدف افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و پاکستان در حال انجام است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرامرز مداح در بازدید از مرز پیشین اظهار داشت: مرز پیشین شهرستان راسک سیستان و بلوچستان نزدیک ترین مرز به بندر بزرگ و استراتژیک کراچی پاکستان است که با افتتاح رسمی پایانه مرزی در آن می تواند نقش مهمی در توسعه و رونق صادرات کالا، ایجاد اشتغال مرزنشینان و جابجایی قانونی و آسان کالا و مسافر ایفا کند.

وی ادامه داد: همچنین پایانه مرزی پیشین نقش بسزایی در عمران و آبادانی و توسعه اقتصادی جنوب سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در بازدید از پایانه مرزی ریمدان گفت: بدون شک اثرات مطلوب بهره برداری رسمی از این پایانه مرزی از آذرماه سال جاری تاکنون در زندگی مردمان جنوب سیستان و بلوچستان قابل لمس است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری جدید گفت: با توجه به نیازهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در حوزه فناوری نظیر دوربین های ثبت تخلف، سامانه های هوشمند، کامپیوتر، دوربین و غیره این سازمان تمام همت خود را برای مرتفع کردن مشکلات این حوزه بکار خواهد گرفت.

مداح همچنین بر رفع مشکل نرم افزاری و مخابراتی حدود ۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در سفر به چابهار علاوه بر بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان های دشتیاری و چابهار از نزدیک وضعیت پایانه بار این شهرستان بندری را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های این پایانه مهم بار به ویژه در جابجایی کالاهای اساسی مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص زیر ساخت های حمل و نقلی و حوزه فنی آن با مساعدت ویژه این سازمان انجام شود.

گفتنی است در این بازدیدها مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان عضو هیئت عامل، معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را همراهی می کردند.

کد خبر: ۷۱٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha