۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح های اشتغال زایی روستایی و عشایری در استان مرکزی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد؛

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح های اشتغال زایی روستایی و عشایری در استان مرکزی

اراک- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح های اشتغال زایی روستایی و عشایری در این استان خبر داد.

محمدتقی آبایی در گفتگو با خبرنگار بازار به تشریح اعتبارات اشتغال زایی نهادهای حمایتی استان مرکزی گفت: اعتبار ابلاغی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اشتغال زایی ۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، که تا کنون ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای ۸۷۲ طرح تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی همچنین اضافه کرد: اعتبار سازمان بهزیستی استان مرکزی در حوزه اشتغال نیز ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است، که طبق اعلام این سازمان تا کنون برای ۳۱۴ طرح ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است

وی مجموع اعتبارات ابلاغی استان مرکزی در حوزه اشتغال زایی را ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای طرح های روستایی و عشایری دانست و افزود: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای هزار و ۸۰۸ طرح پرداخت شده است.

آبایی گفت: شروع به کار طرح های اشتغال زایی روستایی و عشایری در استان مرکزی سبب اشتغال ۳ هزار و ۸۸۰ نفر خواهد شد.

وی افزود: در حوزه مشاغل خانگی نیز چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است، که از این میزان تاکنون ۳۵ درصد معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر: ۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha