۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
خاموشی بزرگراه‌ها و معابر سبب افزایش تصادف‌ها و نیز سرقت‌ها می‌شود
استاندار تهران در جمع خبرنگاران؛

خاموشی بزرگراه‌ها و معابر سبب افزایش تصادف‌ها و نیز سرقت‌ها می‌شود

تهران- استاندار تهران گفت: خاموشی خانگی و تجاری از خط قرمزها محسوب می شود و قبول داریم که خاموشی بزرگراه‌ها و معابر سبب افزایش تصادف‌ها و نیز سرقت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه استان تهران در بحث تملک دارایی ۵۰ درصد رشد داشته است اظهار داشت: وضعیت تهران بسیار پیچیده است و توجه بیشتری می طلبد.

استاندار تهران در خصوص غربالگری های صورت گرفته در استان گفت: در شهرستان های استان تهران تا دیروز ۷۰۰ هزار خانه غربالگری شده است و در خود تهران یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانه در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران طی یک ماه گذشته ۱۵۰ اتوبوس را وارد ناوگان حمل ونقل عمومی کرده است گفت: طی ایام دهه فجر نیز ۱۸۰ دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل می‌شود اما با این وجود چهار هزار دستگاه اتوبوس نو در استان کمبود داریم.

محسنی بندپی در خصوص مترو نیز بیان داشت: در بحث مترو ریل و زیرساخت ها فراهم هستند و در صورتی که واگن اضافه شود فاصله گذاری اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار تهران افزود: خاموشی خانگی و تجاری از خط قرمزها محسوب می شود و در این خصوص قبول داریم که خاموشی بزرگراه‌ها و معابر سبب افزایش تصادف‌ها و نیز سرقت‌ها می‌شود.

کد خبر: ۷۱٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha