۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت؛ هفته آینده
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد

ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت؛ هفته آینده

هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش بازار، سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه‌های تولید داخلی انجام داده است، گفت: با ورود این ۱۱۰ دستگاه جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران، بخش دوم قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس محقق می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی، ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر این، هماهنگی‌ها برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید دیگر نیز صورت گرفته است که انتظار می‌رود ۲۵۰ دستگاه از آن تا پایان سال به ناوگان اضافه شود.

سید مناف هاشمی با بیان اینکه البته قراردادهای دیگری هم در این زمینه در حال نهایی شدن است، اضافه کرد: همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۷۱٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha