۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
به روزرسانی «تلگرام»| امکان انتقال چت از «واتساپ» به «تلگرام» میسر شد
بازار گزارش می دهد

به روزرسانی «تلگرام»| امکان انتقال چت از «واتساپ» به «تلگرام» میسر شد

تلگرام در جدیدترین به روزرسانی از آپشن انتقال چت های فرد به فرد سایر پیام رسان ها، بخصوص واتساپ به پیام رسان تلگرام رونمایی کرد. این ویژگی اکنون برای کاربران سیستم عامل iOS فعال شده است و به زودی نیز برای سیستم عامل های اندرویدی در دسترس خواهد بود.

سیران خانعلی زاده؛ بازار: اعلامیه جدید واتساپ در خصوص حفظ حریم شخصی کاربران و التزام به اشتراک گذاری اطلاعات با فیس بوک، بسیاری از کاربران را بر آن داشت که از  این پلتفرم خارج شوند و به دنبال شبکه های اجتماعی در دسترس و در عین حال ایمن تر باشند؛ در حالی که کاربران جدید در حال جستجوی سرویس های پیام رسانی هستند تا تغییرات موجود در سرویس های فناوری را امتحان کنند، نرم افزار رایگان پیام رسان مبتنی بر ابر و سرویس برنامه تلگرام، ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده است که می تواند مشکل بسیاری از این کاربران را حل کند. پیام رسان تلگرام که تا به اکنون مسیر پر پیچ و خم را طی نموده است و بعد از سال های فعالیت هنوز هم به سیاست های اولیه خود در خصوص حفظ حریم شخصی کاربران، پایبند است.

تلگرام در جدیدترین به روزرسانی، امکان انتقال تاریخچه چت های خود از سایر پلتفرم های پیام رسان از جمله واتساپ، را به پیام رسان تلگرام ایجاد کرده است. این بدان معناست که اگر به هر دلیلی، مجبور به ترک هرکدام از پیام رسان های اجتماعی هستید، قبل از حذف حساب کاربری خود می توانید تمامی تاریخچه های مورد نظر را به تلگرام انتقال دهید و چت های شخصی و گروهی خود را حفظ نمایید

گفتنی است، تلگرام در حال حاضر عنوان محبوب ترین پیام رسان را با خود به یدک می کشد، و میزبانی بیش از نیم میلیارد کاربر را در کارنامه خود ثبت نموده است. در سالی که گذشت، تلگرام آپشن های بسیار جذاب و کاربردی را به پیام رسان خود اضافه نمود که از این جمله می توان به گزینه گپ صوتی گروه اشاره کرد که مورد استقبال بسیاری از مخاطبین قرار گرفت؛ اما داستان  پیام رسان تلگرام به اینجا ختم نمی شود و اکنون در اوایل سال میلادی جدید بسیاری از کاربران خود و سایر پیام رسان های اجتماعی، علل خصوص کاربران واتساپ را سورپرایز کرد.

تیم  خلاق تلگرام در جدیدترین به روزرسانی، امکان انتقال تاریخچه چت های خود از سایر پلتفرم های پیام رسان از جمله واتساپ، را به پیام رسان تلگرام ایجاد کرده است. این بدان معناست که اگر به هر دلیلی، مجبور به ترک هرکدام از پیام رسان های اجتماعی هستید، قبل از حذف حساب کاربری خود می توانید تمامی تاریخچه های مورد نظر را به تلگرام انتقال دهید و چت های شخصی و گروهی خود را حفظ نمایید.  این قابلیت بر روی سیستم عامل iOS با نسخه ی ۷.۴ تلگرام در دسترس است و در روزهای آینده نیز در اختیار کاربران گوشی های اندرویدی قرار خواهد گرفت.

کاربرانی که تمایل به انتقال و ادامه چت در پیام رسان  تلگرام را دارند، با ایجاد  حساب کاربری تلگرام و ذخیره شماره تلفن یکدیگر در فهرست مخاطبین، می توانند روند ارتباط خود را بدون هیچگونه مشکلی در پیام رسان مقصد پیش ببرند

در گزارش اخیر تلگرام عنوان شده است که به روز رسانی انتقال چت ها از پیام رسان مبدا به تلگرام، تنها مختص کاربران واتساپ نبوده و سایر پیام رسان ها از جمله لاین و کاکو تاک نیز از این ویژگی بهره مند شده اند. بر اساس این گزارش، کاربرانی که تمایل به انتقال و ادامه چت در پیام رسان تلگرام را دارند، با ایجاد حساب کاربری تلگرام و ذخیره شماره تلفن یکدیگر در فهرست مخاطبین، می توانند روند ارتباط خود را بدون هیچگونه مشکلی در پیام رسان مقصد پیش ببرند.

تلگرام می گوید: انتقال اطلاعات و تاریخچه های چت های بین افراد بدون هیچ مداخله و تغییری انجام خواهد شد؛ سیاست امنیتی اتخاذ شده برای به روز رسانی انتقال بین دو پیام رسان بسیار بالاست و کاربران می توانند با آسودگی خیال به تلگرام کوچ کنند؛ با انتقال چت از پیام رسان مبدا به پیام رسان تلگرام، تمامی دسترسی پیام رسان مبدا به محتویات چت ها و سایر اطلاعات شخص کاربران نیز خاتمه خواهد یافت.

در گزارش اخیر تلگرام عنوان شده است که به روز رسانی انتقال چت ها از پیام رسان مبدا به تلگرام، تنها مختص کاربران واتساپ نبوده و سایر پیام رسان ها از جمله لاین و کاکو تاک نیز از این ویژگی بهره مند شده اند

همچنین، انتقال چت های بین افراد مختلف به صورت جداگانه  انجام می شود، در صورتی که یکی از طرفین چت فاقد حساب کاربری تلگرام باشد، امکان انتقال فراهم نخواهد شد؛ علاوه بر انتقال چت های فرد به فرد، امکان انتقال چت های گروهی از پیام رسان  واتساپ به تلگرام  نیز فعال است.

مراحل انتقال چت ها از پیام رسانهای  مبدا به تلگرام سیستم عامل های iOS
برای شروع، یکی از چت های فرد به فرد واتساپ را باز نمایید و بر روی نام گروه یا نام مخاطب در بالای صفحه ضربه بزنید، سپس به صفحه اطلاعات پروفایل کاربر انتقال داده می شوید، و بر روی گزینه Export Chat  ضربه بزنید تا گزینه اشتراک گذاری در iOS نمایش داده شود، بر روی این برگه گزینه تلگرام را انتخاب کنید. در مرحله بعدی، در تلگرام یک چت را انتخاب کنید تا پیام های واتساپ به آن انتقال داده شود.

تمامی چت های انتقال یافته از پیام رسان های مبدا به تلگرام دارای برچسب Imported  می باشند، این بدان معناست که فایل فوق انتقالی است و در تاریخ مشخص به تلگرام انتقال داده شده اند؛ پیام های انتقال داده شده برای تمامی افراد قابل رویت می باشند

سیستم های عامل های Android
کاربرانی که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند، برای شروع باید بر روی دکمه سه نقطه در سمت راست نوار بالای صفحه چت کلیک کنند از بین گزینه ها، قسمت More  را انتخاب کنند، سپس گزینه  Export Chat را انتخاب نمایند تا انتقال چت انجام شود.

تمامی چت های انتقال یافته از پیام رسان های مبدا به تلگرام دارای برچسب Imported  می باشند، این بدان معناست که فایل فوق انتقالی است و در تاریخ مشخص به تلگرام انتقال داده شده اند؛ پیام های انتقال داده شده برای تمامی افراد قابل رویت هستند.

جالب است بدانید، این قابلیت دارای گزینه تنظیمات انتقال و یا عدم انتقال تصاویر و فایل های چند رسانه ای است و کاربران که گزینه انتقال چت را انتخاب می کنند می توانند در مورد ارسال تصویر در صورت نیاز نیز تصمیم گیری کنند.

کد خبر: ۷۰٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha