۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
رشد ۷۲ درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی نسبت به سال۹۱
مدیرکل سازمان های کارگری وکارفرمائی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

رشد ۷۲ درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی نسبت به سال۹۱

یوسفی، مدیرکل تشکلات کارگری و کارفرمائی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۷۲ درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی نسبت به سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرزاد یوسفی مدیرکل سازمان های کارگری وکارفرمائی با احمدرضا معینی دبیرکل  کانون عالی  هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور، احمد کشوری و محمد مرجانی اعضاء هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان با عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وی تصریح کرد:  شرکت هایی که تشکل کارگری دارند با مشکلات و تنش کارگری کمتری مواجه هستند.

وی با اشاره به اهمیت تشکل های کارگری در حمایت از کارگران تاکید کرد: هدف اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی تسهیل گری در امور تشکل ها و ارتباط کارگر و کارفرما به صورت دوجانبه است.

مدیرکل سازمان های کارگری وکارفرمائی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در راستای اهمیت به تشکل های کارگری تقدیر کرد.

احمدرضا معینی نیز در این دیدار تاکید کرد: در مجموعه‌هایی که فرهنگ تعامل و همدلی میان کارگر وکارفرما حکم‌فرما شده است، پیشرفت آن مجموعه کاملا مشهود بوده و از لحاظ اختلافات کارگر و کارفرمائی و شکایات در مراجع حل اختلاف پرونده ای طرح نشده است.

عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز در این دیدار تصریح کرد: با افزایش روحیه تعاملات بین کارکنان و تاکید ویژه به مدیران ارشد شرکت‌های گروه، در راستای حمایت از نیروی انسانی و صیانت ازکار می‌توان به اهداف والای سازمانی دست یافت.

کد خبر: ۷۰٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha